BLOGFLOYDMAFIKLINKI

♥♥

Dzisiejszy wpis nie będzie wprost nawiązywał do Flo, ani do psich sportów, nawet nie do końca zahaczy o nasze życie codzienne a poruszy temat bardzo pozytywnych zmian jakie mój najlepszy psi przyjaciel wdraża w nasze życie :) 

Na naszym skromnym kanale youtubowym wbiło niedawno ponad 550 subskrypcji co stanowi dla mnie pewien sukces gdyż od jakiegoś czasu jest to moja ulubiona forma przekazywania Wam "co u nas słychać" i staram się, aby wyglądało to jak najciekawiej.
Cieszy mnie fakt, że to co pokazujemy obserwuje coraz więcej osób co z resztą pokazuje liczba wyświetleń w każdym nowszym filmiku. 

Ale.. nic by się nie wypaliło gdyby w tym wszystkim nie brał udziału mój czekolad :)



No i już teraz mogę Wam zapowiedzieć, że pracuję nad czymś nowym, co niedługo pojawi się na naszym kanale (;




13 komentarzy:

  1. Nie zapominaj, że są jeszcze tacy, co konta na yt nie mają, ale też Was obserwują :P. Taka ja.. :D. Mam konto google, ale yt mi nie założyło automatycznie. A dziwne, bo zakładałam nieraz konto google i zawsze mi tworzyło konto na yt. Ale się cieszę, że nie mam, bo ja jakoś nie lubię, nie wiem czemu :P. Gratulujemy takiej liczby, ponad 550 ludzi obserwujących Was na yt to sporo osób ;).

    Pozdrawiamy i zapraszam do nas :): life-of-crazy-dog.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego, bardzo lubię twoje filmy, często w nich szukałam inspiracji jak nie miałam pomysłów na ujęcia do swoich skromnych produkcji ;).
    Ja też bardzo lubię tworzyć filmiki, chociaż nigdy końcowy efekt mnie do końca nie zadowala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też subnęłam, ale starym kontem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam was oglądać na youtubie. Szczególnie z frisbee :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasz kanał jest świetny! tak samo jak blog :)
    Pozdrawiamy, Ola i Piano :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać ciebie na YT oraz czytać twojego bloga a raczej będę go czytać od DZIŚ :P

    Zaobserwowałam bloga mogę liczyć na to samo? zaobserwuj mnie na samym dole bardzo proszę jestem tu dosyć nowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli blog ciekawy, to obserwatorzy sami się pojawią, nie trzeba spamować ;)

      Usuń
  7. czekamy na nowości i obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Wasz kanał :) Filmiki są zrobione bardzo fajnie, niekręcone w pokoju, kamerką ustawioną na np. książce... Takich filmów nie ogląda się z przyjemnością :/ I do tego muzyka - zawsze idealnie trafiona w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane Psiaki!! Kocham border Collie ! <3 Jeśli chciałabyś zobaczyć mojego bordera wpadnij tutaj : http://www.mijamore.blogspot.com/2014_10_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) Odpowiesz mi na jedno pytanko? ;D Ile mniej więcej czasu spędzasz dziennie na spacerach z Floyd'em?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostaliście nominowani do LBA! :) Więcej informacji tutaj: http://kundelkowelove.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-x2.html
    Oczywiście nie musisz brać udziału ;)
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda jeszcze nie byliśmy na Waszym kanale, ale na pewno będziemy na bieżąco :) I na YT jesteście genialni, blog też niczego sobie :) Świetny! Będziemy wpadać z wielką przyjemnością (obserwujemy) :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń