BLOGFLOYDMAFIKLINKI

Urodzinowo!



Wczoraj mój idealny, wymarzony i jedyny najcudowniejszy towarzysz Floyd skończył 3 lata!

Ahh, ciągle nie mogę uwierzyć, że to tak szybko minęło. Jednak patrząc na to z drugiej strony.. strasznie dużo udało mi się już z nim przeżyć. :)
Niesamowite jest dla mnie to jak oboje zmienialiśmy się podczas tych wszystkich lat, oraz to dokąd dotarliśmy i gdzie możemy stwierdzić, że jesteśmy naprawdę szczęśliwi ze sobą!

Nigdy nie zapomnę jak dowiedziałam się, że czekoladowy jest już na świecie, nie zapomnę wyczekiwania, ani podróży do Czech po małego szczylka, który tak bardzo zmienił moje życie. ;)

To gdzie jesteśmy teraz to jedno wielkie, doskonałe rozumienie się nawzajem.. każdego gestu, słowa. Znamy swoje oczekiwania, ambicje, możliwości. Nasze treningi (nie zależnie jakiego sportu się podejmujemy, choć obecnie najczęściej wybieramy obi i frisbee) są ostatnio cały czas baaardzo pozytywne, każdy przynosi nowe pomysły, konkluzje, inne spojrzenie na sprawę. Wiem co mój pies jest w stanie zrobić i oboje staramy się wycisnąć z tego wszystko co najlepsze ;) 

Oczywiście nie zawsze tak było.. ale więcej o tym napiszę w kolejnej notce, która razem z filmikiem powstanie na "3 lata spędzone razem", czyli za jakieś dwa miesiące ;) 

A tu kilka najbardziej aktualnych Floczkowych zdjęć: 






Gdyby ktoś jeszcze nie widział, podsyłamy też najnowszy filmik. 



Niedługo pojawi się też recenzja karmy Hill's science plan vet essentials veterinary exclusive adult, którą wygraliśmy od Hill's jesiennym filmikiem ;)





Jeżeli macie pomysły na kolejne wpisy piszcie w komentarzach! ;)









12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 wspólnie spędzonych lat, my z Herą jesteśmy dopiero na Waszym półmetku. Świetnie, że Wam tak dobrze razem :)

    Pozdrawiamy,
    dogside.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :) Jesteście wspaniałym team'em widziałam Was w tamtym roku na DCDC w Sopcie i stwierdzam, że wymiatacie! :D Mam nadzieję, że będziecie na Dog Games w Sopcie, chętnie po zawodach pójdziemy na spacerek, ewentualnie chociaż pogadamy! :D
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla wymiatacza! Wielu frisbiaczy i mniej wykurzających i upierdliwych człowieków! :D
    Pozdrawiamy! :)
    Nina & Figa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do podsunięcia pomysłu na post to moze ... hmmm ... roznica pracy z terrierem, a psem pasterskim? :D

      Usuń
  3. Sto lat! :D Filmik już oglądałam, i po raz kolejny - genialny! Z tego co czytałam na forach, forach zagranicznych itd. karma Hill's jest słabej jakości karmą i nie jest warta swojej ceny.:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego ☺ Świetny filmik

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszego! :D jesteście świetni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! Oby kolejne lata przyniosły jeszcze więcej sukcesów :)

    Pozdrawiam!
    Świat Niko

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj dla Floyda i ogólnie waszego teamu, oby już zawsze wam się tak dobrze pracowało jak teraz :).

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 lat Floyd :* Jesteś aktualnie chyba moim ulubionym borderkiem :D
    Filmik jak zawsze genialny :))
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :))
    http://kundelkowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobisz filmik urodzinowy? Proszę :))) No i sto lat, niestety trochę spóźnione....

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award :) Więcej informacji tutaj: http://arkabc.blogspot.com/2015/06/lba-czyli-i-mnie-dopado-liebster-blog.html
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń